Ropo Capital

Olemme tehneet Hurjan kanssa pitkään yhteistyötä ja laajojen sivustouudistusten tekeminen on heille tuttua. Tunnemme toistemme toimintatavat ja tiedän, että saan Hurjalta toimivia ratkaisuja visioihini ja sparrausta parhaisiin mahdollisiin toteutuksiin. Arvostan heidän nopeaa reagointikykyään ja joustavuuttaan.  

Jenni Jantunen / Head of Brand and Marketing, Ropo Capital

Ropo Capital on johtava laskun elinkaaripalveluiden tarjoaja Suomessa. Yhtiö uudistaa laskutuksen käytäntöjä omaan teknologiaan, automaatioon ja reaaliaikaiseen dataan perustuvalla palvelukokonaisuudellaan. Seuraavien vuosien aikana Ropon tavoitteena on kasvaa johtavaksi toimijaksi myös muualla Pohjoismaissa.

Tarve

Ropo Capitalin kasvun tueksi haluttiin sivustokokonaisuus, joka toimii kansainvälisesti ja konsernitasolla, mutta myös jokaisen kohdemaan osalta myyntiä ja asiakkuuksia sekä henkilöstöhallintoa palvellen. Sivustojen tuli ilmentää yhtenäistä Ropo-brändiä ja mahdollistaa maakohtaisten räätälöintien joustava tekeminen. Erityisesti maakohtaisten sivustojen haluttiin tarjoavan tietoa kaikille tärkeimmille kohderyhmille laskun elinkaaripalvelun asiakkaista maksuneuvonnan asiakkaisiin, prospekteihin ja työnhakijoihin. Selkeä rakenne, navigoinnin helppous ja modernit hakutoiminnot sekä kiinnostava ulkoasu olivat uudistuksen lähtökohtia.

Ratkaisu

Tuotimme monikielisen WordPress-kokonaisuuden, jonne rakensimme asiakkaan tarpeita vastaavat intuitiiviset hallintanäkymät ja täysin kustomoidut sisältöelementit. Toimintojen suunnittelussa huomioitiin dynaaminen lähestymistapa, jotta sivusto olisi selkeä, vuorovaikutteinen ja käytettävyydeltään erinomainen. Sivuston tuotannossa huomioitiin pienet, mutta merkittävät tekijät: muun muassa kustomoidut lomakkeet ja avainsanojen tai kategorioiden mukainen artikkeleiden listaus toisiinsa linkitetyllä sisällöllä tekevät käyttäjäkokemuksesta sujuvan. Huolehdimme sivuston teknisestä toteutuksesta sekä siihen liittyvistä jatkuvista ylläpitopalveluista.

Hyödyt

Uusi sivusto on sisällön lisäksi rakenteen ja ulkoasun osalta helposti hallittavissa ja muokattavissa. Ropon brändi-ilme on tuotu monipuolisesti esille liikkuvan kuvan ja erilaisten elementtien avulla, kokonaisuus on selkeä ja sivuilla liikkuminen on vaivatonta. Asiakaspalvelun ja maksuneuvonnan sisällöt erottuvat hyvin ja käyttäjän on helppo navigoida itseään kiinnostavan sisällön pariin nopeasti. Sivustokokonaisuutta voidaan jatkossa laajentaa nopeasti ja kustannustehokkaasti käyttöön tehtyjen maakohtaisten sivustojen mallia hyödyntäen.

www.ropocapital.fi