3D- ja AR-sisällöt

Demojen ja valmiiden tuotteiden suunnittelu sekä markkinointi ja tuote-esittely 3D- ja AR-sisällön avulla ovat valtavassa kasvussa.

Esimerkiksi Digital twin (l. digitaalinen kaksonen) – virtuaalinen, aidon näköinen tuotemallinnus on kustannustehokas myynnin ja markkinoinnin työkalu.

Mitä on 3D ja AR-mallinnos?

Nykyisen tuotekuvauksen kärkitekniikalla tuotettua digitaalista, monikäyttöistä sisältöä. Mallinnoksien avulla asiakkaasi kokee visuaalisen ja oikeat mittasuhteet sisältävän, kokonaisvaltaisen tuote-esittelyn.

Selkeästi havainnollistavat 3D- ja AR-tuotteet ovat paitsi näyttäviä, mutta myös informatiivisia ja yksilöitäviä.

Mihin 3D- ja AR-sisältöjä käytetään?

Verkkosivuilla, myynti- ja markkinointimateriaaleissa, perinteisissä printtituottessa tai vaikka sovelluksissa. Muiden alojen ohella teollisuus on omaksunut mallinnosten käytön monipuolisesti niin suunnittelussa kuin myynnissäkin.

3D- ja AR-mallinnos yritystoiminnassa?

Täydellisessä valossa toteutettu tuote-esittely, realistinen ja tietoa sisältävä läpileikkauskuva vai perinteistä valokuvausta tehokkaampi elävänä kokonaisuutena?

3D-malli tai AR-sisältö voidaan varustaa myös Point of interest -toiminnoilla, jotka ohjaavat käyttäjän huomio haluttuun suuntaan, kuten tuotteen yksityiskohtiin.

Tekniikan käyttömahdollisuuksia yritystoimintasi tueksi on valtavasti, jutellaanko lisää?